Update

Hej! Det har vart lite rörigt de senaste dagarna för jag håller på med lite bloggprojekt på andra håll. FÅr se hur det blir med dem. I alla fall så sov Klara här i torsdags, eftersom att det vart så sent. Då satt vi uppe till 2 och höll på enbart med hennes nystartade och nerlagda blogg. That's right, den är nedlagd. Fråga inte varför. I alla fall så fick hon (/vi - jag och Kitty - för vi skrev också) 1149 unika besökare första dagen. Det är verkligen inte illa. I går så chillade vi och sen åkte vi upp till Vällingby och fikade och köpte pommac och godis på Hemköp. Yummy. Sen hem och typ familjen på kvällen. Och nu har jag bara slappat bort hela dagen.. Hjälpt till lite i trädgården. Låter inte bra. Måste ut ikväll. Eller hem till någon. Det är ju för sjutton lördag! Men ha det bra! Puss!


Kommentarer
Postat av: Fanny

vad har jag skrivit som inte är bra med din blogg? (:

2008-05-03 @ 15:44:54
URL: http://www.faaanys.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0