Tjenahej

Tjenahej!
Med tanke på min sugiga uppdatering ska jag sätta in en liten sammanfattning på några händelser de senaste veckorna och lite bilder. Enjoy!

För ett tag sen (den 10 maj) så var jag med familjen på en 50-årsfest i Täby. Det var min moster som fyllde år. Till henne hade vi från familjen köpte en spaweekend med sina systrar (min mamma och hennes andra syster). Hon blev glad! :) Tyvärr var detta under min lilla sjuka period, så jag fick knapra febernedsättande så jag kände mig frisk under kvällen. Det funkade!

   
1. Outfit.
2. Kitty
2. MarreBarre (Maurits - min kusin 4 år)
4. Kladdkaka!

Klara makeovrade mig lite 50-talsinspirerat. Tada!

  
1. Frisyr
2. Sminkning. Endast eyeliner och mascara

Här hade jag då feber (fortfarande) men så kunde jag förstås inte motstå det härliga väder och åkte till vällingby med min syster. Och jag var brun. Galet brun. För jag hade solat som fan. På dom här bilderna har jag endast lite solpuder på kinderna. Yes till solbränna.

 
1. Självutlösare
3. Brownie

Kristjana och jag tog varsin glass och kolla Kittys glass! Lite opassande form? ;)


1.Sveriges längsta (glass)snabel

Klara och jag hade mysisgt i ÄVllingby med middag och cykling. Niceprice.

  
1. Klara - är min bästis inte läskigt lik Blondinbella ibland?
2. Claire my Daaaaairy (dear på slangspråk)

Och i fredags var det teateruppvisning för Malins teatergrupp. Självklart gick jag och det var jättebra! Malin var bäst förstås.

       
1. Det var najsnajs väder
2. Teresa posar
3. vi köpte godis på ICA
4. Erika innan
5. Joanna innan
6. Julia ville inte vara med på bild, men jag ville och det var kanske ett at kvällens större misstag... ;)
7. Malinpalin min bitch.

Och i lördags var det ESC-middag hos familjen Petterson (Klaras familj). var jättejättejättekul och vi åt fläskfilé med somrig potatissallad och rödbetssallad med färska rödbetor. Och massa frukt på det. Stekigt (haha).

      
1. Kristjana på vägen dit
2. Me and Kitty
3. Strika a pose :)
4. Vi gick till videohyrningsbutiken (?). Double K
5. Vi åt upp nästan allt...
6. Fråga inte varför men vi fick lust att slita sönder Annas strumpbyxor med gafflar.

Och tillsist så hade vi någon slags utedag igår med teknik och gympa. Tada!

   
1. Inte för att skryta typ, men hon pussade mig på kinden IRL *ska aldrig tvätta ansiktet mer*
2. Leolejon och liten del av mig där också.
3. Julia var sur över nåt, sötnos.
4. Vår båt som vi gjorde på tekniken. Med hjärtsegel och allt!

Godnatt /T


Kommentarer
Postat av: emma

emma finns där, bakom alla andra typ...
Hon var inte tillräckligt fin för att få vara med på bilderna...

2008-05-28 @ 09:41:29
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Malin

så ere för oss emma. teresa vill inte att hennes snygga kompisar ska få va me på bild.

2008-05-28 @ 13:24:37
Postat av: Teresa

haha, emma du är för löjlig. jag sa ju att alla bilder på oss var tagna bakifrån. jag hade inga på bara DIG, och jag var ful på alla. och malin: du är med annars -.-

2008-05-28 @ 15:39:34
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: julia

gud så vackert ;) puss!

2008-05-28 @ 16:30:23
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: Malin

men oj förlåt, trodde de va ett troll. "-.-"

2008-05-28 @ 17:13:22
Postat av: Anna

Ohhh, shit nu blir det terapi för alla som sett min sexiga bild med trasiga nylonstrumpbuxor :D

2008-05-28 @ 20:28:53
URL: http://mysigt.blog.com
Postat av: Klara

inte bilderna på miiig. i will kill you!!!

2008-05-28 @ 20:51:18
URL: http://morklila.blogg.se
Postat av: Sofie

kjolen du har på "outfit" var underbar, vart har du köpt den? :)

2008-05-29 @ 17:34:13

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0