The beach is were i belong

Heej!
Teresa och jag spenderade vår eftermiddag i stan. Köpte fyra linnen/tunikor. Är mycket nöjd, men fick dagens chook när vi skulle betala på gina tricot och de sa att mitt kort inte funkde. Och sen på bankomaten så godkändes det inte. Har kollat på min internetbank och där står det inget. Rädd blev jag iaf när mamma ringde och sa att jag har ett paket at hämta på posten. Det är från USA! Tänk om jag råkat köpa nått på internet? Men nej. Det vet jag att jag inte har!
Utöver lappen om paketet har vi också fått en inbjudan till 50års bröllop, vad det nu heter? Guldbröllop tror jag. Två dagar efter skolavslutningen. Den 7 juni alltså, i USA! Fast jag tror inte vi kommer åka, eftersom mamma och pappa då måste ta ledingt, vilket de redan gjort jätte mycket och kommer göra mer under nästa termin i och med våra resor o.s.v. Hoppas verkligen att vi åker på det, vill så gärna träffa våra släktingar där igen!!
Men nu ska jag försöka ringa Leonor igen och motionera bort pizzan som jag just åt till middag!
puss!


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0