Sandaler

Okej. Nu ska jag vara ärlig. Provet idag gick nog riktigt bra. Jag tror att det blev VG eller möjligtvis VG+. Och det här är inte "riktigt bra" betyg för mig, men för den här kursen som jag inte ens hade kolla igenom är det "riktigt bra": Men det låter lite konstigt egentligen att säga att det gick "riktigt bra", för det kan man ju EGENTLIGEN (i logiken) inte veta själv. Hoppas på bra betyg nu..

Ikväll ska jag träffa Emma. Vi ska ha lite manikyrmys, ellerhur? Haha. Och jag känner mig onyttigare än onyttigast med tanke på allt godis jag har tryckt i mig de senaste veckorna. Måste börja jobba lite på beach 08. Blir nog någon träning i veckan.


Lite skor också. Jag har fallit in i gladiatorströmmen igen. Helt såld. Och till mina kära vänner; så bryter detta nog mot alla era regler gällande skor, men då är det i alla fall inte mitt problem. Puss!

image841

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hah. Jag trodde det gick okej, fast jag skrev på 8:an att det var pilen som bröts, och inte ljuset!

2008-05-19 @ 18:59:55
URL: http://www.cikoria.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0