Reklampelare

Fan! Blondinbella har gjort så att man inte kan ta länken från ett visst inlägg på sin blogg! Ajaa. De ja ska säga är att jag stör mej som fan på henne ibland.. reklam 24 timmar om dygnet på alla möjliga ställen, uppenbar elr mindre uppenbar reklam. Hon skrev ett inlägg om "Ikeas helt fantastiska köttbullar", ojoj - DET LUKTAR "BLONDINBELLA HAR FÅTT GRATIS MAT ÄVEN FAST HON REDAN HAR MKT MER PENGAR ÄN VAD HON BORDE".. Är det inte uppenbart? Liksom vrf annars nämna det? Slår vad om att det lät ungefär såhär: "Jag vill göra en deal med er, jag nämner er i min blogg och jag får gratis mat!". (Haha, klyscha). Men snacka om odrägligt.

Men tänk på det, visst makes it sense?
http://community.kzine.se/newspictures/puff/450x281-PRESSKONFERENSEN__0023_DS2.jpg

"Hej jag gör allt för pengar".. -.-Men jag ska ändå inte säga att jag HATAR henne, hata är ju ett starkt ord.. dessutom är han inte spec. vacker så hon kan väl ha sina pengar som nån slags tröst.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hmm, Jag kan tycka att hon måste ju vara lite smart iaf som lyckats dra in så mkt pengar.
Om någon vill betala mig för att jag lägger ut något eller gör lite smygreklam så varför inte?
Men det här med bloggen har ju tappat sin charm då.
Hon gör ju allt för pengar och är alltså då helt ointressant för mig. Pengar är bajs. Dom gör folk helt dumma i skalllen. Ha det bäst:)
// D

2008-05-27 @ 10:48:24
URL: http://zonam.blogg.se
Postat av: Malin

Jo precis - det var väl det ja syfta på när ja sa att jag inte hatar henne, liksom jag förstår henne och jag kanske skulle göra detsamma (men inte lika mycket) och det är hennes ensak att hon väljer att bli ogillad för det..

2008-05-27 @ 11:47:31
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0