Läs endast om du har skittråkigt

Hej och tjena!

Det var ett tag sen (om man säger så) men jag ska förbättra mig. Men jag vet ju ändå att vår blogg aldrig kommer bli stor så man får ingen skrivarlust.

Igår i alla fall så var det ju då Melodifestivalen. Jag tyckte (förstås) att Sveriges låt var bäst, men det är ju bara för att den har "svennesmak". Haha. Och jag måste bara säga en sak till alla som klagar på att grannländer alltid röstar på varandra - det är ju för att de har väldigt lika smak. T.ex. vi och Norge. Vi har samma smak, det är ju därför vi röstar på dem. Sen är det klart att det finns jävlar som bara röstar för att ESC nästa år ska hållas nära dem, så de han åka dit - men varför fan klandra öststaterna, vi gör ju precis likadant!

Hehe. Igår var jag och mina familj hos Klara och hennes familj. Där bjöds det på fläskfilé med potatissallad och någon slags färskrödbetssallad. Yummy som fan. Och sen rabarberpaj förstås! Och finally massa frukt och godis. Hehehehe. Förutom Sveriges låt så tyckte jag att Danmark skulle vinna tror jag. Men jag tror att den låten kommer bli en sommarplåga ändå, så... Men han som vann var ju helt okej. Ni kommer ihåg hans låt förra året (?)  va? "Never let you go". Flickfavorit 2007? Haha. Jag var faktiskt medlem i ett team på playahead som hette Dima Bilan (a). I alla fall så var det jättenice.

Idag har jag vaknat med att halva sidan av magen gör jävligt ont... Som tur var är det den vänstra sidan, så det är nog inte blindtarmen. Men jättevackert solväder är det i alla fall. Synd bara att jag då har ont i magen.

Kommande veckan så har jag busyvecka à la Blondinbella. Måste för det första hinna med skolan (:S) och sen måste jag köpa avslutningsklänning och massa other things. För nästa vecka är det skolavslutning. Jädrans vad tiden går snabbt.

Tråkigt, långt och bildlöst inlägg, men jag slänger in nåt mer under dagen! Puss!


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0