Laptopsväskan i Teresas ägo snart?

Hejhopp! Lilla jag är med och tävlar om en laptopväska på den här sidan. Då ska man alltså skriva en motivering varför just jag ska vinna den. Egentligen så finns det ju ingenting som däger att jag skulle vara värd den mer än någon annan. Verkligen inte. Men själklart så sitter mitt lilla ego där uppe i mitt huvud och tycker att det själklart att jag ska ha den svarta snygging-väskan till min laptop. Och så övertalar lilla ego-Teresa mig att också tycka det. Och den är ju snygg, praktistk och den gör laptopväskan till en accesoar - så varför inte?

En fråga skulle man svara på också. Göteborg och Malmö tror jag på. Ska det få mig att vinna den svart väskan, maybe? Puss!

artikelbild

Kommentarer
Postat av: Mysan

synd att man inte har en laptop :P

2008-05-03 @ 23:22:47
URL: http://mysblogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0