Laandet

Heejsan:)

Leonora och jag har hunnit med ganska mycke, fast att de inte blev som vi hade tänkt oss. Att hon skulle åka bil upp med oss. För jag klantade såklart till det! Sa att leonora skulle åka till brommaplan när hon egentligen skulle vänta vid Voltavägen. What ever.
Gustav o ja har bland annat vattenballong bombat leo, vi har bakat chokladbollar och käkat upp dom uppe på taket, badat och hoppat studdsmatta. Studsmattan som jag flygit av tre gånger på en dag. Först baklänges, samtidigt som jag gör en salto, sen från knäna och sen rakt framåt ner med magen. Inte skönt. Aaj, sen har jag ju ramlat av gungan också. Inte min dag helt enkelt. =) Fast de låter inte som så mkt. Sen har vi gjort en del andra saker, som kanske inte så smart att skriva här. Hehe, dreglat ner taket och cuttat mitt finger. Vart inte så mysigt!
Nu är vi iaf hos lajloh och har nyss käkat god sooooppa.
Valborg vart de inte så mkt. Familjen kollade på brasan och inte så mycket mer. Gick ner en stud efter att de tändt för att slippa sjunga.
Pussssar!<33333

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0