Klagomål

Ännu en av Teresa's "jag stör mig på-listor"

Folk som spammar folks bloggar med "vill du ha en ny design?". Vare sig de är bra på design eller inte, så är det bara grymt irriterande. Vilka no lifers som har som hobby att göra bloggdesigner. Ni får ju inte betalt för det, right? Dessutom så är det lite som en förolämpning när man säger så, typ "din design är så ful, kan inte jag få göra en ny åt dig?"

Folk som dissar Björn Gustafsson för hans prestation i ESC igår. Hallå folket? "Han har gjort bort Sverige. Nu tror hela Europa att Sverige inte kunde välja ut en bättre poänguppläsare än en nervös liten kille med dåligt engelskuttal!" Det är ju precis det som är så sjukt roligt! Och om man ska hålla på att klaga på alla dessa öststater så borde man väl fan också skita i vad de tycker om Sverige. Glöm inte att jag är halvrumän, alla fjollor som klagar -.-

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: The Notebook

sv: haha tack =) din va också jättesöt ju!
ohlala najs me gratis bio ;D

2008-05-25 @ 21:51:13
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se
Postat av: Bubbe ( http://bubbe.tk )

Vill du ha en ny design på din blogg?

Skojade bara...

Håller med dig.
Jag tycker att BG gjorde bra ifrån sig. Han är skojig och vågar driva med det som andra tar avstånd ifrån. Heja Björn!

//Bubbe

2008-05-26 @ 13:29:26
URL: http://metrobloggen.se/bloggbubbe

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0