Jag är hemma!

I natt kom jag hem från Göteborg. Typ halv ett, somnade minst två timmar senare.. Så idag har jag varit skittrött, lyckades åka till skolan men åkte hem klockan ett. Pallade inte.

Så jag pallar inte heller skriva om hur det var i Gbg nu som ni kanske fattar. Har såå mkt att berätta och jag vill verkligen skriva ALLT! Okej allt blire nog inte, men ska försöka skriva rätt mkt. Bryr ni er inte ett piss om vad jag har gjort? Det skiter jag i, ska skriva det iaf för JAG GÖR DET ALLRA MEST FÖR MIN SKULL, och om nån annan orkar läsa det så får den personen en trevlig lässtund :)

Nu har jag varit med Jenny och hjälpt henne att träna sitt lag, 7-åringar (00:or :P). Det var gaanska kul, men jobbigt för att dom började grina för minsta lilla. Haha. Men nåra hade faktiskt blivit rätt bra! :D Leonors syrra går förresten i det laget.

Nu ska jag packa upp, mamma tjatar som fan. Puss!


Kommentarer
Postat av: leonor

JAG VET VEM DET ÄR! DEN SKITUNGER HETER ANASTASIA OCG GRINER FÖR ALLT! hion e så sjukt jobbig -.-' och förstör för laget dessutom

2008-05-06 @ 17:05:10
Postat av: Malin

Ja hon grät mest men typ tre andra gjorde också de :P
Fast hon var ju duktig, så på det sättet förstör hon inte för laget ;P

2008-05-07 @ 22:44:35
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0