...

Nu ska jag göra en typisk sån där Teresa sak - klaga. Vad är jag sur på då? Jo:

Blommiga secondhandkjolar. Förlåt bloggsverige men jag totaldissar dom p.g.a. att de är tantiga och inte har någon attityd. Det behövs något mer rockigt för att jag ska fastna.


Folk som lever för mode.
Jag blir galen på dom. Det finns så mycket fint man kan leva för och ödsla sin tid på: kärlek, musik, sin familj, djur, roliga utekvällar m.m.

Stora, smaklösa posters över hela väggarna i ens rum. Det spelar ingen roll om man är tonåring, eller om man inte är vuxen än eller om man älskar Tokio Hotel eller Orlando Blom - en gång dålig smak, alltid dålig smak.

Och massa, massa mer. Men här fick ni några.. Puss!



Kommentarer
Postat av: Klara

ja älskar dej, hela scond hand grejen har blvit jävligt överdriven nu.

2008-05-17 @ 22:18:03
URL: http://morklila.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0