Dry your eyes

Hej. 20 grader och strålande sol ute! Härligt... om man had evart frisk. Yes, stor del av vår lilla kompisskara (haha) är sjuka, och jag har förstås också drabbats. Det är ju inget hemskt precis, feber och lite förkyldning, men ändå! Man börjar ju nästan gråta av att missa det här vädret. Men jag hoppas bli frisk till lördag, då jag ska på 50-års fest. Nog om det. Grattis till er alla som får njuta av det vackra vädret!

Dagens låt: Daniel Bedingfield - Nothing hurts like love 

Åh! Jag blir fullständigt galen av att bara titta på dessa! Skorna från YSL och armbanden från Janna Conner.
image819 image820


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0