"dehäer förstår duuue, deär en päääerlboll" <3


Min favorit är Pärlboll av dom här, sååå jävla god! Du som inte har smakat just den måste göra det! Den är really one of a kind.  Idag har jag redovisat steg 15 i engelsska, yippie och FINALLY! Kanske får svart pist (MVG) för hon gillade mitt arbete, vet bara inte om redovisningen gick så jättebra.. jag pratade inte alls lika bra engelska som jag faktiskt brukar kunna. Kanske för att jag är van vid min gamla engelskalärare.. :/
Jao iaf, sen efter skolan så åkte jag, Hanna och Teresa till Kista. OMG, jag shoppade inte! :D Tråkigt, men bra för min ekonomi typ.. fotade iaf massa saker som jag önskar mej. För jag fyller år om 6 DAGAR, så alla veeet det! Puss

Kommentarer
Postat av: emma

en snöboll

2008-05-15 @ 22:32:42
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Teresa

URRRRRRRRRRRRRRRIN :)
hahah, aa, pärlboll är yummy. men jag tycker bäst om havreboll, för pärlboll kan bli lite för sött.

2008-05-16 @ 07:21:09
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0