Besvikelse=the worst feeling ever feeld?

Gick aldrig till Björnboda för att hämta paketet. Glömde att de stängde åtta. Faan va jag är nyfiken nu! Dirket efter skolan, då jävlar! Mamma och jag har nyss suttit och kollat hur det blit enklast att ta sej dit våra släktingar bor. Vilket tar runt 9 timmar om man räknar bort mellanlandnings väntetiden.
Så nu sitter jag här med en kopp te och funderar lite på hur det skulle vara att ha en egen lägenhet. Skulle aldrig klara av att bo själv. Men jag borde inte tänka så mycket på det. För då blir det säkert inte som jag vil ha det. Och bland de värsta känslorna så tror jag att besvikelse tar hem priset.
Här är iallafall något jag inte belv besviken över:

vääldigt suddigt, men de får ni stå ut med! jag har iaf lyxen att bettrakta dom i verkligeheten! Ha ha ha!

Pussa<3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0