Avslutning

Hejsan! Magonten sitter fortfarande kvar, men bara pyttelite. Jag tror jag hade sträckt magen. Men i alla fall så är det dunderbart väder ute och jag har legat och läst i solen. Var (nästan) TVUNGEN att stanna hemma idag, eftersom jag missade GossipGirl i tisdags och det är repris idag. Men jag har kanal5 och tacka för det för nu har jag plockat på mig en ganska rejäl (för att vara i Sverige) solbränna. Ska försöka sola så mycket som möjligt innan skolavslutningen så man blir brun och snygg. har pluggat också och har verkligen kommit igång med pjäsen. Om ja får redovisningstid på tisdag så kommer jag nog kunna redovisa då (peppar peppar). Jippi. Men sen så är det denna avslutningsklänning. Förlåt Sverige, men jag tycker att skolavslutningar är jävligt överskattade. Kören sjunger i en kvart, sen får man ett papper och en kram av sin lärare och sen går man hem. Mindre än 45 minuter oftast. Och till detta ska man då köpa en ny klänning som nästan ingen ens lägger märke till. Nej... Men jag gör det i alla fall eftersom jag har flera tillfällen nu i sommar som jag behöver en lite finare klänning till. Men jag vill inte ha en för fin, för jag vill kunna ha den nån dag också. Tips?

Har föresten köpt träningsbyxor nu (tappade bort de förra på gymmet) så nu ska jag börja träna igen... Inför beach 08? Knappast. Då är jag alldeles för sent ute. Snarare inför skolstart 08. Pilates har jjag faktiskt inte provat på än, så jag ska försöka hinna med det någon gång i veckan.

Ännu ett tråkigt bildlöst inlägg, men det är faktiskt GG nu! Puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hejsan, Hur kan du gå på gym om du bara är 13/14? det är ju 18/16 års gräns på gym. Min pappa är tränare på sats så jag får typ gå även fast jag e 14, Men vart kan man annars gå? :]
pusspuss

2008-05-26 @ 20:30:02
Postat av: Teresa

Mikaela: Asså, det var lite konstigt, för jag tappade de i gymmet när jag bara gick igenom. Jag tränade liksom inte på gymmet. Haha (geeky). Men iaf så tränar jag typ poweryoga, core m.m. i Vällingby Sim och Idrottshall :) Och sen ibland tränar jag på min pappas gym på hans jobb, men bara vääääääääääääldigt sällan. Hehe. Puss!

2008-05-27 @ 09:45:51
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0