50 årsfest

Tjenahej!
Med gud vad härligt att få träffa alla kusiner och mostrar, morbröder m.m. samtidigt. Och lite nytt folk, men de var alla så vuxna, så jag och K pratade knappt med någon. Maurits och Benjamin var söta som vanligt, men vi var väldigt mycket med Lisa eftersom att det fanns massa andra småbarn. Och så fann det två brats i 20 och 18 års åldern. Haha. De var bröder och gamla kompisar till Lisa och David (våra kusiner). Båda hade Fred Perry skor, chinos, rosa skjorta, solglasögon och massaa hårgele. Haha. Lite idealbrats sådär :) God medelhavsbuffe och massa tårta bjöds det på och vi hade jättetrevligt. Just eftersom att det fanns så många småbar nså började festen tidigt och slutade tidigt. Kom hem vid nio. Proppmätt och smått illamående. Bäst väder idag också. Kunde ju inte njuta så mycket eftersom jag vart småsjuk. Men efter en febernedsättande som jag tog vid 2 så har jag knappt känt av febern. Hoppas den är borta nu! :) Puss och Godnatt! Nu blir det nog någon film för mig.


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0