Hepburn

Hallå :)
Dagen har passerat utan att jag ens han gå upp på övervåningen (av skolan). Matteprovet på morgonen gick bra. VG tror jag. Sen hade vi lite franska och sen svenska kp. Efter svenskan stannade vi och hade lite geografi. Ja. Det var skoldagen. Sen åkte jag förstås hem och i samma buss som Cilia och Julia. Hemma läste jag lite veckorevyn, kollade lite på gamla OC-avsnitt och åt mellis. Sen plcokade pappa upp mig för att jag behövded lämna några böcker på biblioteket, där jag förövrigt träffade Cilia (igen). Ja. Sen har jag tittat på tv och ätit middag. Ikväll är det Grey's Anatomy. Lite plugg till geografiprovet imorn skulle nog inte vara för dåligt. Bara inte Europas länder och huvudtäder dyker upp. De var ingjutade i min hjärna, varenda en, i "en hel" vecka i somras. Nu kan jag Danmark och Sverige. Hehe. Nej, men ändå. Och imorn blir jag rik igen (not) men jag fpr mitt barnbidrag. Tjoho. Någon som vill berätta för stackars lilla uttråkade Teresa om SIN dag? Puss!

Ps. Gud gud gud, vad jag vill ha den här tavlan men gud, gud, gud vad den inte skulle passa i mitt rum och gud, gud, gud att den ska va så himla dyr!

Audrey <3

Kommentarer
Postat av: veronica

ah, nice :) det är min sambos lillebrors dator, den e braaa:P

2008-03-19 @ 19:22:37
URL: http://humlisen.com
Postat av: Klara

ja trääfa oxå cilia idag i v-by :)

2008-03-19 @ 19:39:54
URL: http://morklila.blogg.se
Postat av: thilda

audrey, one of a kind. så himla vacker.

2008-03-19 @ 22:33:14
URL: http://thildastyle.tjejsajten.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0