usch, skola igen??

Helgen var ju inte långvarig direkt! Har vart så upptagen så jag dessutom inte har kunnat blogga! Inte bra eftersom att vi vill ju komma på "mest aktiva-listan" igen! Aja, nästa vecka är det en ny vecka och då får vi ta nya tag och kämpa oss in där! Eller huuur?
Imorgon är det ju förövrigt skola ofc. -.- Men efter skol-helvettet så ska jag till godisfabriken i Farsta och "jobba"  (då menar jag inte att jag inte jobbar och så, utan ja menar att jag inte är anställd men jag hjälper ändå till med allt som dom vanliga anställda gör :D). Anledningen till att jag får det är att min pappa äger Godisfabriken, och jag får t.o.m. betalt xD Av farmor, hihi. (Asså farmor jobbar där.)

intressant inlägg va? Hehe, det kmr kanske mer ikväll.. Då blir de roligare! :D
Puss! 

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0