Schema

Hihi. Gullig internetfajt jag och malin fick igång nu ;) Och Malin; Jag är inte sur på Emma, eftersom att jag anser att det här faktiskt bara är din ochmin blogg, eftersom att hon aldrig skriver. Dessutom tjatar hon inte på att jag aldrig skriver.

Nu sitter jag i Min underbara skola och "pluggar". Hehe. Julia stoppade just ner en femtiolapp i min bh. Naaaajs. veckans schema:
Måndag: Skola, och köpa vit t-shirt
Tisdag: Skola och köpa svart spets
Onsdag: Skola och tekniska muséet/cino4 bio med my family
Torsdag: Skola och trycka t-shirts med Klara (eller var det nån annan dag?)
Fredag: Skola och något mys kanske?
Lördag: Ingen skola, och kanske åka till KiloTex och köpa tyg till Klaras kjol som mamma ska sy.
Söndag: Plugga, kanske.

Jaaao :D Ha en bra dag. Puss!


Kommentarer
Postat av: Klara

men gud, du börjar ju också få en bizzy-vecka, men inget slår min, mohahahahah;D

2008-01-28 @ 16:27:53
URL: http://morklila.blogg.se
Postat av: teresa

hahaha, jag kommer ikapp dig snart Dr. Mugg!!

2008-01-28 @ 18:45:30
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0