happy mee! :)

Jag är inte glad för att det är morgon, jag är ganska (*underdrift*) arg på det.
MEN! Min pappi och syrran kom hem från Miami, Florida USA men lite stuuuffs ;)
Bilder lovas senare idag när jag kmr hem från skolan! :D
Det här fick jag (vad jag kan komma på just nu iaf): en (äkta) Burrberry-halsduk (ska ha idag), massa skitroliga läppbalsam i roliga ssmaker (bl.a. olika glassmaker, bubbelgum, kak-smaker, 7-up-smak, o.s.v.), nya jeans (satt heeelt perfekt, ska ha idag!), den myyyycket efterlängtade Marc Jacobs-parfymen Daisy (väldigt dyr så den måste jag snåla med och helst INTE låna ut), keds-skor i typ beige-grå-brun färg ;) , jättefin svartbrun väska (ska i fortsättningen ha som skolväska ett tag), söt rosa pyjamas, massa basketshorts, basketskor, två sporttoppar (en vit och en rosa! Den rosa är skithet!), lipgloss som får läpparna att bli lite större (sticks och är väldigt obehagligt, men läpparna blir större och stickandet avtar efter nåra minuter! :D), och massa annat smått och gott!

Visst låter väl det bra ? :D
Pusspuss! <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

men vafaan, ge mej saker me! haha va gjorde dom i florida förresten?

2008-01-27 @ 16:53:06

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0