Asså varför ?

Sorry, orkar inte lägga in foton på usa-sakerna idag, får bli i helgen!
Imorn är det allstar-match och jag ska spela (igen :S), asså ja har inget emot att mina tränare vill att jag ska vara med, men när man ändå knappt får spela nåt alls så förstår jag inte ! Jag trodde att jag inte får spela föratt dom tkr att jag suuuger (vilket jag ofta gör, ond cirkel; får knappt spela, blir arg, sitter bänkad, får spela - spelar helt ok men blir ändå utbytt på en gång, blir arg, sitter, får spela - har glömt bort den förbannafde sporten och klantar mej, sitter på bänken..). Can't help feeling very "överflödig".. -.- Däremot på vanliga matcher med mitt vanliga lag så får jag spela 24/7 och tränarn blir jääävligt överrasked ("rf spelar du inte så på allstar-matcher?" , öööh, kanske för att jag inte får spela? Och när jag väl får det så har självförtroende slocknat en aning..).
*suck*, men ibland gåre gaanska bra för mej på allstar-matcher. Får väl soom vanligt HOPPAS på det bästa.
Hejdå!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0