vilken dag som helst

Har verkligen inte gjort något nyttigt alls idag. Har mest spelat sims faktist, vilket jag inte är särskilt stolt över. Fast en promenad till konsum då jag passade på att panta lite burkar när jag ändå skulle dit var det jag hann med. Mitt rum är halvt städat och jag orkade inte ens fixa med mitt efterlängtade hemma spa (vilket behövs eftersom några ovälkomna knottror har ploppat upp. Ett till par som man aldrig blir av med och som bara växer och växer. Blä blä!) Imorgon så har mamma och jag planerat in våran Mor&dotter dag som skulle ha varit förra helgen, men blev en hälsa på morfar och mormors grav och titta på lite reor-dag. Och Gustav ska med imorgon. Fast de blir nog roligt ändå. Mamma har lite dåligt samvete för att hon har varit med mig så lite, så hon kommer kanske spendera lite mer pengar än vanligt på mej. Det var faktist länge sedan någon annan betalde min kläder... Gustav får ju allt sånt gratis... "/ Teresa skrev lite om vår spion jakt, vilken slutade med att jag tappade min loggbok någonstanns. Vart vet jag inte. Är jätte orolig för hur det ska gå med mitt bankomat kort. Jag tror jag har förlagt mina bankpappren. vilket faktist inte är likt mej. Men jag fick en konstig kod med kortet när jag fick det och jag har inte vågat kolla upp om det är den som aktiverar kortet. Måste lämna tillbaka några böcker till stadsbibiloteket. Är två dagar sen.

Apropå det, Teresa, så måste du lämna tillbaka det som du lånade på mitt kort snartast möjligt, dom är redan sena och eftersom det är på mitt kort så tycker jag det är lite dålig stil av dej, men ja ska inte säga nått eftersom jag själv är sen:)

Kommentarer
Postat av: Teresa

Haha. Jag har sagt typ i några veckor nu att vi måste lämna tillbaks de där böckerna och du ba: aah..

2008-02-24 @ 10:08:12
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0