valentines day

glömmde imorse att de va hjärt dagen, och klantigt nog tog jag en halloween tröja typ. snygg men fel dag att ha den på. aja, tog ju hjärthalsbandet och hjärtörhängen av en slump, så lite hjärtan har ja ju iallafall.
man kan väl säga att min heta tröja symobliserar för hur mycket ja faktist vill ha en kille. fast så desperat är jag inte. det hade mest varit mysigt med någon att älska ochkänna sej älskad av. och ha någon att krama. men jag har ju min underbara kopisar. så vad ska jag med en kille till? hihi, mycket!
hur som helst så är min sommar typ räddad. mamma och papa har bokat en typ tio meter lång båt i två veckor i krotsien, äntligen något annurulda! det kommer bli skit ballt! synd bara att inte våra kopisar hänklade på. de suger på att segla, det är nog därför! haha. mamma har inte heller så mycket att skryta med, hon kantrade en optimistjolle. upp och ner bara. de va lite skojigt. fast allvarligt, det ser skit läskigt ut med alla de sär båtbilderna där vågorna är lika höga som båten och sköljer över hela decket. ja kommer dö. tur att det finns normala sängar iallafall! och stoooor plats till att sola. fast jag måste erkänna att jag är lite nervös, fett läskigt det kommer bli! dessutom så måste man ju ha flytväst typ jämt, så ja kanske kommer få värsta fula brännan. aja.. det är långt kvar tills dess!
kom just på en tänke att malins barn kommer vara väldigt lyckliga eftersom de kommer ha en sån underbar mamma! de kommer bli söta också! haha, se till att skaffa en snygg man bara malle!
pussssa!
ps. hanna du får fan ta och bli frsk nuu! du missar ju bion!!

Kommentarer
Postat av: teresa

men teresas barn kommer bli fula.

2008-02-14 @ 10:42:24
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: emma

neej, men de skulle va så nördig att säga dej me, o alla andra, för ni kommer få de finsate barnen ever ni också! och även om de inte kommer bli vackra så kommer de va de mest älskvärda och finaste inuti! (om de inte blev snygga så skulle det vara killens fel! det vet ni alla:D)

2008-02-14 @ 19:35:33
URL: http://www.fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0