Total Eclipse of the heart

Dagens göralista:
- Städa rummet och sätta fram en vit/rosa leksaksreservis på någon hylla.
- Plugga Franska / göra broschyren om Paris.
- Plugga Engelska och göra någon meny på en restaurang.
- Kolla lite på Totally Spies
- Fixa nagelband.
- Smink och kläder, sen middag och Mormor och Morfan i stan. Favoritrestaurangen - Bamboo City (alltså om man väljer av lite mer budget restauranger, och inga dyra, för då finns det ju många mycket bättre)

Funderar på att ha handspa istället för bara nagelbanden. Får se. Såg på Åhléns att de hade fingersalt (till fingerbad). Måste ha någon gång. Men nu innan jag har fått mitt barnbidrag har jag listat de viktigaste sakerna som jag bara måste köpa, innan något annat.
- Garnier fuktcrème (min är helt slut typ)
-  Linnet från Cubus
- Väskan från h&m

Okej väskan och linnet är typ inte s¨viktiga. Särskilt inte väskan, men whata heck. Klara ringde just, men jag har ju lovat mamma att plugga. Surt. Ha en bra dag honeys.


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0