Roberto Cavalli

Hej älsklingar.
Har inget speciellt för mig idag. Förutom att det är sista sagen innan lovet. Jaa. Måste checka med alla på skolan vilka som är var under lovet, vilka som är hemma o.s.v. Kom just på en rolig grej, när jag kommenterade Klaras blogg. Då kommer den där lilla koden man måste fylla i, för att de ska veta att det är en människa som kommeterar, och inte en maskin. Då var den koden "F1P8". Och om man tänker efter lite så kan man ju faktiskt säga "Fett Potta" också. Hhih. Busigt. Nej nu ska jag fixa mig. Massa pussar.

P.s. Måste säga att jag ogillar Roberto Cavallis verk maximalt. Päls på varenda en eller smaklösa cowboyklänningar. Fy. Det enda fina han har gjort var några stuffs från H&M i vintras. Usch på det här.

 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

haha

2008-02-22 @ 16:04:10
URL: http://morklila.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0