Melodifestivalen ikväll!

Glöm inte det! Underhållningen är skyhög tkr jag, asså för att vara melodifestivalen u knooow. Euuw, idol-Ola ska typ vara med.. I don't like. Åh nej, åh nej, åååh neeeej!! Kom på nu att CAROLA ska vara med! Fyfan, hon kan ju bara gå och lägga sej.. hon är bara för mkt. Jag orkar bara inte. Kan inte Christer Sjögren, Amy Diamond och Carola bara dra nåt gammalt över sej? Jag pallar bara inte med den.
Men jag är stark och står emot dom (kan man göra annat?)

Vilka är med mej?
image277

Kommentarer
Postat av: zalina

melodifestivalen dissar jag hårt! va bättre för när det var ETT program!

2008-02-16 @ 17:49:26
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se
Postat av: Liinea

Jag är med dig!

2008-02-16 @ 18:10:01
Postat av: Teresa

I'm in. Haaaataaaaaar Christer Sjögren. Så yesterday

2008-02-16 @ 20:01:22
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0