Dålig uppdatering..

Nu ska jag snart åka till min basketträning, så snabbt och tråkigt inlägg här!
Jag och mina älsklingar har hoppat på min studsmatta som vi monterade upp igår, hihi. Det var inte lätt! -.- Jag och Teresa fotade varan när vi hoppade, och jag kan säga att ca. NOLL bilder av typ 20 stycken blev bra. Hela noll bra bilder.. hmm.. Jaja, de va ruligt iaf.

På torsdag ska vi jobba, "Operation Dagsverke" u know.. Gissa var vi fick jobb!? På "Massagotti" i vby. Ligger i modehuset K:fem. Haha det roliga var att massa folk vi känner hade frågat  om de fick prova men dom fick inte för att dom ville bara ha en praoare. Meeeen, vi fick vara tre. Ägaren va skitsnäll och sa "Ni verkar ju asgrymma så dethär ska jag nog fixa åt er", sen sa han att vi va grymma jättemånga gånger. Haha, suckaaaah! När vi gick därifrån så hade vi skrivit en fjäskskylt som vi höll upp där det stod "WE <3 CHRISTIAN" på när vi sa hejdå till honom (asså ägaren, som hette Christian). Hehe, då skratta han.
Men du...  glöm inte bort, glöm inte bort, glöm inte BOOOORT, glöm inte bort att *Ikväll är det.. DESPERATE HOUSEWIVES!!!* <333

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0