Viktig Lista!

Här är min lilla lista på saker jag vill/måste köpa just nu:
1. Aaallra viktigast är nog en ny Dream matte mousse, min är nästan helt slut!
2. Lång tröja som jag kan ha till tights, får inte vara för somrig..!
3. Inte så brådskande, men jag mååste bara köpa parfymen Fendi Palazzo! Luktar så jävla gott asså!
4. Nån gång ska jag köpa kläder elr nåt till min hund!
5. Knästrumpor och benvärmare!
6. Nya basketskor! Mina är lite små.. usch, va jobbigt det är med små skor.
7. Ny kofta, börjar tröttna på dom inte så många jag har...
8. Knytskor, kanske ett par keds - mina gamla är för små.
9. En liten väska med långt axelband :) älskar dom!
10. Mer finns det ju, men jag kmr inte på just för tillfället!

Hejdåå!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0