Sötnos!

Det blev bara teresa och jag igår på filmkväll, hon torterade min hund och rasmus på msn likaså. Sen så kollade vi på typ hälften av filmen "På smällen", klockan tio skulle hon va hemma o drf hann vi inte se klart.. Vi va ute och gick med Nisse också och det gick gaaanska bra. Till skillanad från idag - då han var jätterädd för allt möjligt och han ville bara att jag skulle bära honom hela tiden, o så pep han sådär ledsamt så man trodde att han skulle dö :( stackaren, men han blev glad när jag bar honom iaf :) <3
Idag ska Bella komma hit, tänkte att vi skulle kolla på film. Typ ha en filmdag hela/halva dagen elr nåt :D skulle va mysigt! Sen så ska vi ju ta hand om Nisse lite.. de blir nog en lung dag!
Och nu ska jag ändra lite på designen, bara liite, så det ser sådär profsigt ut ^^
Puss&kraam

Kommentarer
Postat av: Teresa

ursäkta, men vem var det som torterade nisse?

2007-10-27 @ 15:11:30
Postat av: malin

som jag sa: du.
fler frågor? på vilket sätt torterade ja honom? du jagade honom ju för o ha han i knääät! :P

2007-10-27 @ 16:43:11

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0