Planering

Jag har alltid varit en planeringsmänniska, och jag gör planeringar för allt i mitt liv. T.ex. så har jag börjat på ett dataschema för veckan, alltså vilka tider jag ska få ha datan, och vilka tider Kristjana ska få ha den. Synd bara att allting brukar bli precis tvärtom mot min planering.. Men whattafuck, det är ju ändå kul med massa roliga listor och scheman som man måste renskriva tusen gånger, och rita blommor tills dom är tillräckligt fina att sätta upp på kylskåpet.

Höstlovets outfitschema
Måndag: Ska till kusinerna. OBS! Risk för nerkladdning. Hmm.. Antagligen något lättvättat..
Tisdag: Fortfarande hos kusinerna. Ännu mer risk för nerkladdning, särskilt av sånt där äckligt geggamojs som bebisar äter. Fast Maurits äter ju vadsomhelst. Kanske ska prova med knäckebröd, ingen risk för nerkladdning? Antagligen samma kläder som måndan, om de inte är nerkladdade.. -.-
Onsdag: Ska plugga hela dagen. Pyjamas?
Torsdag: Kanske en annan pyjamas? Haha, asså om ingen ringer så ska jag plugga, men om någon ringer och vill göra nåt så ska jag ha på mig de vinröda jeansen och den grå t-shirten. Och typ ett guldigt halsband..
Fredag: Plugg på dagen, något kul på kvällen? Isf, pyjamas / ljusblå jeans med turkos tröja..
Lördag: Haha. Jaa? Så långt har jag faktiskt inte planerat, menmen..
Söndag: Vilodag. Nu har jag vart så duktig hela veckan att jag förtjänar en vilodag. Pyjamas och gärna några extrapyjamaser ifall spiller köttfärssås på den första när man liger i sängen framför tv:n och glufsart i sig den rödbruna sörjan. Mm. Nä ucsh. Nu blir jag fan hungrig..

Men gud. Det där kändes löjligt. Ska kanske köpa ett par gulliga knässtrumpor i veckan. Har råd faktiskt. Trots shoppingen idag har jag hela 365:- kvar av barnbidraget. fast jag har skulder till pappa på 200:-. Men sen är julia skyldig mig 50:- för materialen till korten på kreatima. Och leo är skyldig mig 30:- för samma sak. OCh malin 20:- för samma sak. Fast sen är jag skyldig kristjana 125:-. Men hon är skyldig mig 40:-.

Kommentarer
Postat av: julia

aah juuuste, men varfrö måste jag betala 50 och dom 30 och 20,
låter bara lite så där jätte orättvit hörrö ;)

puss

2007-10-28 @ 23:35:57
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: Teresa

Men sötnos. För att Malin redan har betalat 30 och Leo 20. SKulle aldrig vara så orättvis ♥

2007-10-30 @ 18:06:31
URL: http://tesssaawn.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0