me<3julias listor

Haha. Ja. JAg är fixerad i julias söta små listor :) <3
Drömkille:

1. Brunett,blond eller rött?
    Brunett, alltid :)
2. Längre än 1,60?
    haha, ja, annars skulle jag behöva gå med Farbror Gadget platåer överallt ju!
3. Ögonfärg? 
    blå, gröna eller bruna. helst inte röda iaf ;)
4. Sminkad?
  tss! bad jag om en bög eller?
5. Gilla att shoppa? 
  jaaaaaaaaaa! särskilt tsm med mej då :) men han får inte vara för gay!
6. Fotbollsnörd? 
    nej! bara spela, inte tjata massa om på fritiden.
7. Pratglad? 
    jadå, fast han måste lämna lite plats åt mig!
8. Intressen?
    ååh, allt som han gör med mig. och mat! mycket, fin, dyra, exklusiv medelhavsmat.. ocvh efterrätter!
9. 6pack? 
   om han vill. ingen klenis iaf..
10. Muskulös? 
     inga jävla megabiceps,. men gärna nåt hårt tack :D
11. Hål i örat? 
      stör mig inte så mycet på såna små detaljer, så vilket som asså.
12. Fest kille?
     asså han ska INTE dricka eller röka (vid den haär åldern asså) men han får gärna vara lite rolig, och dansig :D
13. Punkare? 
       ABSOLUT INTE!
14. Tatuerad?
       nee, eller gärna mitt namn på häcken :D
15. Får han vara piercad? 
      inte nånnstans iu ansiktet.. ååh inte på kuken tack :S
16. Har du hittat en sån här kille? 
       nej
Om dig!
1. Hur lång är du? 
    1.53
2. Ögonfärg? 
    grågröna
3. Gillar du att shoppa? 
     jaaaaaaaaaaaa! särskilt rea.
4. Gillar du mysiga hemmakvällar? 
    oja. särskilt med desperate housewives och popcorn :) <3
7. Hårfärg? 
    fult. typ
8. Piercing? 
  3 stycken i öronen, fast det är bara 2 som funkar. heheheh
9. Tatuering? 
   kanske vid vristen när jag blir äldre
10. Musik smak? 
      rockballader
11. Vad tror du? 
     att frukt är bra för magen


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0