Malin här!

Nu sitter jag och skriver i skolan, vääldigt olagligt :P Har inte gjort nåt skolarbete alls nästan, måste måste skärpa mej.. men de går ju bara inte!! Det är så jävla tråkigt! Men jag ska nog arbete nu.. snart... när detta inlägg är klart... tror jag...
Idag har jag träning sooom vanligt, sen så ska jag såklart duscha och kaaaanske göra lite skolarbete hemma, eller så kanske jag ska spela nåt *nörd*, de va ju väldigt länge sen... Asså idag är det en sån där skittråkig dag, så jag kanske skriver igen ^^
Om språkresa:
Jag SKA åka på språkresa nästa år, med Leo, och dom andra om dom kan tjata till sej det.. jag får ju inte om två år, så vrf inte ta chansen o åka när jag faktiskt fåår åka och har bokat o allt! Känns inte spec. roligare och avstå o inte få åka med om två år när dom andra kan :S
Nu blir det skolarbete, eller först kanske nåt annat, men ändå :P
Puss&kraaam :)


Kommentarer
Postat av: Leonor

:D , exakt. Malin och jag har bestämt oss, 100 % !
vi åker nästa sommar:D så ni tjejor, kom igen tjata på, så åker heela dafajv :)

2007-10-23 @ 11:21:52
URL: http://leonorcita.blogg.se
Postat av: -

vaddå vill ni inte åka med oss eller?

2007-10-23 @ 17:48:51
Postat av: malin

MEN FATTAR DU INTE???? jag FÅR ju inte åka då ni ska, teresa.. vrf e du anonym på din egen blogg? :S jag fattar ju att de e du lixom... vi har ju sagt att vi vill åka med er såklart, men jag kan bara inte ta ansvar för att ni inte får, eftersom att jag inte får då du får, asså ni kan ju inte tvinga oss att inte åka :(

2007-10-24 @ 10:09:58

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0