jag har fått sämst kondis!

Våran träning va ganska jobbig idag, vi fick springa mycket och jag har fått så jävla dålig kondis nu när ja har vart i Gamleby en vecka och inte tränat nåt. FYFAN vad irriterande de är.. ja va nästan t.o.m. långsammare än en-person-som-är-sugigast!! Elr jag va inte de, men nästan. Usch... Jag ska ta en dusch nu, kmr typ svimma för jag har världens migrän, undrar om migrän påverkar dålighet när men sportar... ibland är det ju så.. bra, då har jag en bra ursäkt som förmodligen är sant. typ.
Boken "Anklagad", den som jag och Emma lånade igår verkar skitbra, och lite läskig sådär, början var skitdramatisk. Har inte läst så mycke mer än början, men jag vet att boken kmr vara bra, jag har det på känn ^^
På bilderna: Boken "Anklagad" som jag läser nu och boken "Hemsökt - älska dig till döds" som jag läste i Thailand - blev helt beroende och läste ut den på en dag, haha! Det finns flera fortsättningar på Hemsökt-boken 
image6 image7

Nu till något helt annat.. DESPERATE HOUSEWIVES!! Det börjar snart och sjäälvklart ska jag titta på det, har sett alla avsnitt som visats - från avsnitt 1 till vilket avsnitt de var förra gången :P Im addicted... Hur kan man inte vara det? Rawr..
image8
Nä nu måååste jag duscha och glöm att jag orkar göra skolarbete idag, bläääh.
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Tess

jag läste anklagead i fyran. den är ganska bra, men slutan pissdåligt. asså man får likosm inte veta vad som händer i slutet. det är liksom ingen mening med att läsa en bok och inte få veta hur den slutar. hihi.. det är INTE läskig, puss ♥

2007-10-24 @ 15:08:28
URL: http://tesssaawn.blogg.se
Postat av: malin

elr så kanske man fist får reda på hur de slutar, om man inte är en puckad fyra ^^

2007-10-24 @ 16:16:05

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0