Hallojs

Jo hejsan. Jag och Leo har ett litet bekännande. Eller ja, vi skulle ha sagt det i tisdags men vi glömde och vi glömde idag också. Iaf, så kommer ni förhoppningsvis bli glada, men vi får väl se.. I måndags så hade vi inget att göra så vi drog till IKEA och köpte inslagningsgrejor till julmarknaden. Asså vi tog i lite olika stilar, mycket guldigt och silvrigt men också lite gammaldags papper och natursnöre. Hoppas att det är okej med er :) Det är öppet köp på allt, men asså det fanns typ inga valmöjligheten för vi måste hålla oss till en viss budget. Och för de som inte vet så har jag bokat ett stånd på spånga julmarknad. 250 var priset så 50 kr var. Summan betalas på ett infomöte som jag är kallad till den 23 november. Jag antar att alla kan följa med, och jag tror att jag tar min mamma med mig också, som myndig ansvarig över det där lilla projektet :) Här är lite bilder på det vi köpte :D
       
På den första bilden ser ni ena sidan av ett sexpack med presentpapper och på den andra bilden - den andra sidan. Lite guldiga och silvriga och fina dära. 45 :- fick vi ge för dom. På tredje bilden finns lite matchande presentsnören, i guld och silver. (En matt rulle och en blank rulle av varje) 19 :- för dom iaf. Och på den fjärde bilden ser ni ett vackert :D presentsnöre som vi har köpt två av. 5:- styck. På femte bilden är en rulle rött papper. 9:-. Den köpte vi två av. Och sen fick vi lite lust att köpa lite mysigt gammaldagsa saker som t.ex. pappret på sjätte bilden. 9:-, och med lite gammaldags "feeling". Och sist, så har vi lite fins natursnöre (20 m!) som också bara kostade 9 :-. Sammanlagt blev allt 110:- d.v.s. 22 kr var. Fyndigt va? Sen var det 50 :- för ståndet också. Får se hur vi gör med det. OCh sen är några fortfarande skyldiga mig 50:- (eller mindre) för sakerna som vi köpte på kreatima. KOM IHÅG! Sen har jag en ett tips til LEO: Idag fick (iaf) jag en till rabattkuponggrejsimojs i min brevlåda, från Yves Rocher. En 50%, en 55% och en till 55%. Jag tror att du också kommer få/ har fått såna så om du vill köpa den där foundationen så kan du ju använda dom! <3

Kommentarer
Postat av: Leonor

Jaha, tack så mycket! :P

2007-10-27 @ 09:52:50
URL: http://leonorcita.blogg.se
Postat av: Leonor

förresten, vilken tid är info.mötet?

2007-10-27 @ 09:55:03
URL: http://leonorcita.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0