Greetings from Teresa

Åh. Idag var en trevlig liten "hann-med-med-allt-som-behövde-göras". Så nu kan man bara ligga ner och ha det trevligt. Jojomensan. Först städade jag min garderob, och rensade ut allt litet. Och håll i er för det här är inte likt mig: När jag ändå städaade garderobern så passade jag på att städa rummet ocksa :) Haha. Så du är det jättefränt :). Sen drog jag med stackars pappa till kista, där jag faktiskt fyndade rejält och köpte de välbehövda jeansen och två t-shirts från Gina. Dessutom blev jag lycklig ägare till två små par vantar för 19:- /st. Haha. Ett par vita, mysiga tummisar och ett par svarta fingervantar. Tjoho!  Hehe.. Summan slutade på endast 235:- vilket nog är ett rekord på mitt fyndande :D När vi kom hem så åkte vi iaf till Abrahamsberg och fikade på mammas kollegas café med vår halvsyster. Sen när vi kom hem finputsade jag rummet lite och nu sitter jag här.
  
Vinröda jeans med hög midja från Gina Tricot 99 :-
Turkos t-shirt m. uggletryck från Gina Tricot 49 :-
Grå t-shirt m. tryck från Gina Tricot 49 :-
Vita tumvantar från H&M 19.50 :-
Svarta fingervantar från H&M 19.50 :-

Sen köpte jag också en liten stickard myskofta på Bisón igår. Jätteskön under kalla vinterdagar. Sen fyndade jag lite roligt också, och köpte ett trepack presentpapper (300cmx70cm) på indiska, till JUlmarknaden. Det bjuder jag på tjejer <3
 
Ha en fortsatt trevlig dag alla små sköldpaddor där ute!


Kommentarer
Postat av: malin

asså förlåt teresa, men jag diggar inte dedär me tröjan stoppad i brallorna :S

2007-10-29 @ 13:01:56

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0