Godnatt på er!

Jag kmr inte sova nu, ska läsa ur boken som jag och emma lånade på biblan i vällingby idag :D Kmr väl läsa i typ tuusen år, sen somnar ja skitsent, så blir de assvårt att gå upp imorn :/ det är som det är...
Jenny e så puckad asså! Leonors lillasyster har börjat spela basket i blackeberg och jenny har blivit tränare till småtjejer i blacken, dååå tänkte ja att de va säkert jenny som tränar Leonors syrra så ja fråga Leo hur tränarna såg ut och det stämde in exakt på hur Jenny och den andra ser ut och jenny BLÅNEKAR! Trots att det var på samma ställa å allt... har sagt att jag är säker på de fleeera ggr till jenny men hon b, neeej då va ingen tjej som hade sin syrra med !! NU, för ett litet tag sen så utbrister hon (precis efter att ha sagt "nej! Malin, nej! det var inte så, det var inte jag som e hennes tränare"): "JOO!!! Jag pratade ju t.o.m. med henne!!!! JUUUSTE! och hon sa att hon va tretton!"... men gooodmorgon -.-' JAG VET! Men de hade du tydligen glömt bort! Det var alltså visst Leonor som hade varit där och pratat lite me min syrra som är tränare för Leonors lillesyrras lag. Nu var det avklarat... :P

Well goodbye then :) <3 pyyyss

Kommentarer
Postat av: Leonor

haha, jag snacka med malins syrra utan att veta om att det
var malins syrra :P

2007-10-23 @ 09:29:07
URL: http://leonorcita.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0