"du är vad du äter", nästa?

Hej. Lite dagsplanering följer idag. Tänkte rensa ut massa minikläder från min garderob. JAg har blivit en officiell jätte. Usch. Nej, jag säger inte att jag är tjock, men sjutton kilo på ett år?! Visserligen har jag växt elva centimeter, men ändå. Det betyder att en centimeter motsvarar ungefär 1,5 kg. Är det mycket? Någon viktexpert tack? Iaf så kanske emma eller malin vill ha något. Tre par jeans som jag köpte för ett drygt halvår sen, får mig nu att se ut som en valross som har trängt sig i ett par xxxs jeans. Usch. Nej, jag har inga viktproblem.. JAg ska bara börrja äta mer grönsaker. Medn herregud! Det kan jag ju inte göra. Först äter jag ett halvkilo chilocorncarne till lunch, och sen ska jag trycka i mif massa morötter på det. Shit vad jag kommer komma med i du är vad du äter och få träffa Anna Skipper, som ska hjälpa mig att återfå min drömkropp och hälsa. Ja tjejer. Jag LOVAR att ta hennes autograf.

Kommentarer
Postat av: malin

haha, jaag kan väl inte ha dina byxor om dom e för små för deej?? :P

2007-10-28 @ 11:21:38
Postat av: Teresa

haha, jorå. du anar inte hur feta mina lår är in reallity..

2007-10-28 @ 16:52:45
URL: http://tesssaawn.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0