Den gyllene regeln

Jo. Discot var ganska  okej, förutom att någon bestämde att bara dom i gula reflexvästar betyder något. Åh! Det är så jävla jobbigt med folk som tror att dom äger världen. Sen skulle alla göra en ring för att EN viss person skulle få dansa omkring där. Jag nämner inga namn men alla vet nog vem.. Så jävla elakt. Asså det var inte bara deras kväll. Bläää! Jag HATAR såna människor. Sen var det någon dum jävel som släppte en stinkbomb, mitt i matsalen. Då var vi nästan tvungna att utrymma lokalerna. Hehe. Men sen när några fönster hade vart öppna etttag gick det att dansa igen. Men, jag msåte få träffa Mlains vovve! JAg drömde om det inatt faktskt, bara det att det var jag, som fick en katt. Eller ja, fick tillbaks vår förra katt + en jätteprecis regeööapp om alla tider. Så sa ägaren när hon lämnade honom till oss: Asså, om ni inte passar som här tiderna på sekunden, då får lill Ferarri (KAtten alltså) dålig mage och diarreé. Vi ba: Aha? Okej^. Då blev det typ västa konstigt. Asså vi behövde åka hem från skolan för att öppna toadören när han skulle kissa, och så hade vi ett tidtagarur till maten och allt möjligt! Skulle fan aldrig orka.. Puss! <3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0