damp!

Asså shiit! Nisse har typ damp, han bara springer och springer! Han har gjort de dom senaste 4 (!!) timmarna typ! NU (äääntligen) ligger han och sover i sin nya lilla säng/korg :), vilken ängel ;) kan man ju tycka nu när han sover... haha, men jag älskar honom!
Det var ett tag sen jag skrev, och jag orkar inte berätta om allt som har hänt på sista tiden .. (a). Men idag tror jag att de kanske blir filmmkväll, hoppashoppas! Sen så måste jag städa mitt bombnedslag (även kallat MITT RUM ;P), det blir jobbigt men måååste göras!
Igår köpte jag en ny Dream matte mousse (f.y.i. ^^) och det var den sista som fanns i rätt nyans, tuuur! Den kostar ca. 120 kronor och den är bäst! Och så var jag på tekniska museet och kollade på cino4-bio, de var kuuwl :D men för att komma dit blev det mycket springande -.-' (dont ask!)

Hoppas någon läser vår blogg! (utom jenny!!)
Pussss!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0