@zigges plc'

Direkt efter Malins teater uppvisning då vi överraskade Malin åkte jag till Sigrid. Från Jakan fick jag gå. Det var inte så lätt, fick lita på magkänslan. "Sigrid borde bo åt det hållet, det bara känns så". Jag höll på så i en halvtimma, och tillslut kom jag faktist fram. Men då hade jag hlömt vilket nummer hon bodde på och mobilen var urladdad. Men när vi äntligen hittat varndra (de hade gått mot jakan för att möta mej) så var de movie time. Fast dosan till DVD:n fick vi leta efter i evigheter. När vi tillslut hade fått igång filmen visade de sej att den var rättså dålig. Inte sp läskig.  Jag pallar verkligen inte skriva om allt som hände så jag kortar ner det vääldigt mkt. När vi var klara hos pappan tog vi me chipsen och bosatte oss hos mamman ist.

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0