väninnereglerna

Nu är inte det här riktiat mot någon, tyckte bara att de var en lite rolig grej..

En bra vännina                                         En dålig väninna
Tänker på dej som en rebell                 Tänker på dej som en rival
Försöker sno din stil                               Försöker sno din kille
Tar hand om dej när du blir dumpad   Tar hand om ditt ex när du blir dumpad
Har raptävling med din kille                   Har strultävling med din kille
Hatar ditt ex                                               Dejtar ditt ex
Tar ingen skit                                            Snackar skit

De här med att man inte ska ta någon skit som det skrivs typ överallt om, det är ju egentligen väldigt konstigt. Samtidtig säger folk att för kunna nå en förbättring ska man kunna ändra sina tankar och fördommar. Om man inte tar någon skit, då ändrar man inte på sej vad någon annan än säger. Och då kan man inte förbättra sej! Jävla dubbelmoral!

Tapeten jag hade tänkt mej, men jag vet inte om de blir i en annan färg. Fondvägg ska jag ha iaf=D
Har för mej att jag har sett den här någon annanstans, vart vet jag bara inte!

Kramkram<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha Carro har sån tapet på sin väg. Skitsnyggt verkligen!

2008-05-27 @ 13:22:09
URL: http://mmuch.blogg.se
Postat av: emma

haha, men de är nog inte där ja sett den:)
va bra att ja vet att någon till gillar den!

2008-05-27 @ 18:14:35
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0