Nu är det sommar nu är det sol

Känner mej riktigt jävla ful. Men friskare. Om det är dåligt väder imorgon vet jag inte vad jag gör, för jag har redan missat alltför mkt av de fina vädret, och imorrn så tänker jag inte sitta här hemma och uggla längre! Iofs så har jag fått ganska mkt gjort. Ett helt steg i matte faktist. En film har jag hunnit titta på och jag har hunnit göra skit mkt te. När jag inte drukit te så har jag tuggat tuggumi. När jag inte gjort matte har jag sovit. Och svettats eftersom vår ovanvåning nästan bara består av fönster som 80% av dagen ligger i solen. Jag har nästan kokats, utan att bli de minsta brun:(
Nu har jag tagit det jätte lugnt och bara måste få göra nått. Men eftersom resten av tjejgänget har följt min trend att bli sjuk när det är fint väder och jag nyss varit hemma och dåsat så tror jag inte att mina päron kmr gå me på att ja får göra nått me poooooooolarna:(
Men lördag nån?

pusss!<3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0