neeeervös

Igår tränade vi som är med i friståendet på gympan typ en halvtimma extra plus att vi inte stretchade. Jooobigt Kunde knappt gå upp i morse. Allting förutom mina naglar och min navel var skit trötta.
Tävligen är om två dagar! Egentligen 1½! Jag tror jag dör. Kommer skämma ut mer som faan! För jag var sjuk och missade för mycket av friståendet. Så jag suger balle. Måååååste träna. När jag kom hem tröst åt jag lite galss med varma hallon. Det förtjänade jag;)

Orkar inte ens skriva varför jag haft en sådan blogg torka, ett ord som missbrukats jävligt mycket på sistone.

Goda nyheter om mitt bank kort iaf! Var  på banken idag (där typ alla känner igen mej Mysigt) och fast att jag hade glömt kortet hemma så litade de på mej och just nu är ett nytt påväg hem hit. De trodde att anledningen till att de slutat fungera var den vanliga att jag råkat ha den nära några nycklar eller liknande så magnetremsan avmojsat. eller slutat fungera kanske man säger.

Mamma har fått ledigt de veckorna vi planerat vår usa resa så nu är det säkert att vi kan åka! Hon har snackat med släktingarna idag och allt är nästan klart. Förutom biljetterna och vilken dag vi ska åka. Troligtvis den femte, men mamma vill åka den fjärde...

Franska provet gick inge bra. Fick för många gramatikfel. Annars gjorde jag mitt bästa...Men det räcker nog inte.

Nu ska jag läsa boken som jag lånat av teresa när vi var hemma hos henne och drack kärlekste! Minnen för livet älskling! <3

image833




Kommentarer
Postat av: Teresa

Hahahah, gumman! Älskar dig puss

2008-05-16 @ 07:21:54
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0