LatjoLajbanLådan:)

Juste, glömde skriva vad det "intessanta" paketet från USA inehöll. Ett brev från släktingarna. Blyertspennor som det står  All-Star studet, Thums up och Super m.m. Ganska många andra töntiga uttryck^^. 
Sen fanns det lite andra saker, bläckpennor, jätte söta brevpapper med fåglar på, en gräslig cheris skjorta med palmer och annat, you name it! Sen hade hon tryckt ner lita andra släkt grejer, allt för att jag ska skriva tillbaka till henne. Jag måste faktist erkänna att jag är lite besviken på innehållet, men wtf! Det var ju roligare än bara ett brev lixom. Och så gulligt! Hon blev väl alldeles ifrån sej av lycka när jag skickade det där easter cardet! "So I sended this to get you started, as I loved hearing from you!"
Och jag som suger på engelska... well well. Ett lite brev ska jag väl kunna klämma ur mej, jag har ju lyckats med några  förut!

Nu får ni ursäkta mej, jag är faktist fullt upptagen med att vara sjuk! =D Men jag mår faktist bättre nu. Men tyvärr så är jag inte frisk än...

Puss!<3

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

mysigt :D

2008-05-07 @ 14:52:49
Postat av: Linnea

Hoppas du blir frisk snart!:) Puss

2008-05-07 @ 20:07:02

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0