Emmas uppdatering

När det händer saker så har man aldrig tid och skriva. Och när man har tid känner jag oftast för det men har inget sp. att skriva om.
Mamma och jag har iaf varit och shoppast presenter till USA resan. Och bikinis. För resan bokad och klar nu. Vi åker den 3 juni då jag först måste åka tåg från Sumpan till mammas jobb i Västerås och därefrån åker vi till Morfars lägenhet i London och stannar där någon dag och shoppar och tar hand om lägenheten lite. Eftersom han har internet där så kasnke jag har möjlighet att skriva nått då.
Sen åker vi till San Fransisco och blir hämtade av Ann och George som vi ska bo hos. Dollarn har ju sjuknigt jätte myk i värde. Så jag hoppas iaf att vi kmr ha tid att shoppa massor. Men tyvärr så kmr vi vara fullt upptagna med att göra annat de två veckor vi är där. Men sen när mamma och jag kanske åker ett tag till LA eller San Fransisco själva så kmr de bli massor köpt;) Den 7 juni är iaf Guld Bröloppet inplanerat. Det ser jag jätte mkt fram emot. Men jag är lite orolig för vad jag ska ha på mej. Vi kmr nog köpa nått innan dess men vad lixom?

Men nu undrar ni ju hur det gick på gympa tävlingen! Vi kom etta på redskap och två på friståendet!! Friståendet som vi lärt oss på två månader!!
Men eftersom min tekniska mamma trodde att hon filmade vilket hon inte gjorde så kan jag inte sätta in någon film förens de har lagst upp på järfällas hem sida! Fast någon kanske har filmat och kan skicka den. Sigrid tex...

Ekwall var ju här igår. Vi hade det skit kul verkligen! =) Men inte lika kul som de kmr bli när Teresas familj kmr hit<3
Men jag orkar inte skriva mer nu. Vad som hänt under restan av veckan kmr alltid vara en gåta för er=)


Puss<3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0