Emma dilemma

Gympa gruppen jag går i ska delas upp i två, en som satsar på att komma upp på RM-nivå(Ricksmästerskap) och en som mest bara ska träna för att det är kul. Jag hade lungt valt RM gruppen om du nu inte varit så att man måste ha en skit bra inställning och göra all styrcka osv. Fine, jag klarar av att vara duktig 6h i veckan. Men sen är de ju de också att min underbara tränare Malin, Camlilla och Emelie som jag inte klara mej utan ska träna fjoll gruppen. Fuck. Men eftersom sigrid ska välja RM(som också kallas Ungdoms Truppen Yngre blå UTY) så får de nog bli den. Då har jag valt att bli en bättre människa och börja äta mkt bättre, sova längre och ta hand om mej  själv på alla möjliga sätt, det är ju ändå jag som tjänar på det! Yeeay tänker ni nu, lycka till lixom. Hur många gånger har man inte sagt att man ska börja ett nytt liv och vara nyttig och sen 5min senare är påväg in på Pressbyrån för att köpa en bulle? Men nu måste seriöst en förändring ske. Jag säger inte att ajg är i jätte stort behöv av att tjocka ner mej lite, snarare skulle de vara bra me en lite kurvigare kropp. Ska jag vara ärlig så bryr jaa men inte speciellt mkt. Det jag vill är ju ändå att vara skit bra på gympan.  So why not? Min stora chans jue! USA resan är ingen bra start på sommaren, men bättre de än ett slut! =)
Mina naglar ska också få vara med förbättringsplanen, tihi:p

Dagen ägnades åt badminton i T's trädgård i bikni m.m.

Puss!<3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0