Well I don't care ?

Igår sov Leo hos mej och vi tittade bl.a. på "Mr. and Mrs. Smith", det är väldigt bra tkr jag! Vi gick upp rätt tidigt för jag skulle ju ha match.. När jag har gjort mej iordning för matchen får jag sjääälvklart ett sms av tränaren.. Matchen hade blivit instäld, typ en timma innan samling. -.- Såå jag var inte upptagen, och someone tog inte chansen att göra nåt med mej. Ba: nä nu tänker jag inte fråga. Palla? Jaja, I don't care. Jag åkte till Farsta ist där jag fick massa gjort i affären, men fick ingen lön :/ Vet inte riktigt vrf... Men jag fick iaf ett torrschampo! :)
image525

(suddig bild tyväääärr..)
Mitt hår måste tvättas varje dag, annars blir det fett. JOBBIGT som fan.. Därför köpte jag torrschampot som ska gå att använda i hårbotten som schampo när man inte har tid att tvätta håret och egentligen inte behöver tvätta det, men min hårbotten blir fett på en dag (ibland en och en halv dag, men mkt längre än så håller det sej inte) medan resten av håret är bra. Man får hoppas på att det funkar!

Kommentarer
Postat av: julia

älsklingssöt, det syns inte ens att det blir fett som du säger att det blir "/

2008-03-16 @ 00:09:01
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: Teresa

hahahaha. om det var så jävla viktigt att jag skulle fråga dig också bär jag hade frågat Leo, borde inte ni ha frågat mig om jag ville sova över hos dig i förrgår då? Precis.

2008-03-16 @ 08:20:29
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0