We can run, run, run until the summer comes

Godmorgon Sverige
Malin/Julia skrev om gårdagen så jag orkar inte skriva igen. Jag hade i alla fall på mig en vit axelbandslös klänning från Gina Tricot, strumpbyxor och ett svart/silvrigt halsband. Ska kolla sen om ja kan visa er. Snyggt snyggt i alla fall. Hade lösögonfransar också. Sämst kvalité från h&m. Ska köpa från Passion nästa gång. Till Hanna och Linnéa gav jag varsitt armband som jag hade gjort. Silvrigt med hjärt- och vattendroppsformade berlocker. Det blev faktiskt riktigt fint. Idag ska jag tillsammans med min Syster och Mamma upptäcka det nya modehuset i Vällingby. K-fem hette det visst. Ska väl bli lite intressant. Hehe. Igår var jag i Solna på dagen dessutom. Där köpte jag den där vita tajta axelbandslösa klänningen frpn Gina, en smått oversizad t-shirt i hallonrött/rosa från H&M och massa pysselgrejer till armbanden på Panduro. Sen käkade jag på trogna donken ofc. Hehe. Nu dessutom blev jag helt förvirrad. Jag fick MVG på senaste Europa kursen. Hur kunde jag få det? Jag fattar inte :S Jag förstod ju nästan inga frågor av provet. Jag improviserade bara. Oj. Men det är klart att jag är glad. Det kom bara som en chock. Hihi. Jag trodde att jag skulle få G+ eller VG-. Jaja. Nu ska jag gå ner och äta något. Sätter in bilder från igår när jag får tag på några. Puss!

 

Bilderna representerar en efterlängtad årstid som gärna skulle få dyka upp någon gång innan man väntar ihjäl sig tack.


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0