Vrf gled vi ifrån varandra..?

Isolde (hon är lite fjortis nu, men gillar henne verkligen!), Yrla (haha, trots hennes patetiska bussringningar till mej..), Frida (är bara lite kompis med henne nu, men inte som förut.. ååh, vi va så tajta förut..), Klara (behövde hon byta skola?! :s), Madde, Carro, Viola & Elin (om ni gick kvar i laget skulle jag ha tur..), Alice (som med Frida, det bara hände utan att jag märkte det, så jävla onödigt..), Felicia (var hon finns nu vet jag inte.. men hon saknas).

Jag har förlorat för många i mitt liv, fyfan. Hemskt. Och värre är det att det finns fler, men dom här kom jag på just nu. Buhu. Saknar er sjukt mycket :/

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0