väskor

På påsklovet ska jag o familjen kanske till London igen. Fast vi får se hur det blir, vi ska ju dit i höst och var där alldeles nyss. Men jag tycker det är bättre att inte låta lägenheten bara stå tom. Dessutom är det ju skit billigt att flyga dit. Hoppas verkligen att vi kommer åka. 
Okej, London är inte så himla fantastiskt. Men det är bättre än ingenting. Hade varit kul att se en ny stad. Aja, det var inte alls länge sedan ja såg en ny, och kommer ite dröja längre tills nästa resa. Jag msåte lära mej att vara nöjd med det jag har.

Jag tycker så jäkla snyd om folk som nästan aldrig får komma ifrån Sverige.
När vi var på landet nu i helgen så gjorde mamma en lista över vilka år vi va i vilka länder. Och inte ett enda år har vi stannat hemma. Fast Teresa här däremot inte åkt bort under 10 år va det va? Och hon har varit i fler länder än mej ändå, eftersom hon bilade i Europa.

image409

Allihopa är från www.us.redoute.com och ja älskar dem allihopa. 

Kommentarer
Postat av: Teresa

Åh, som ni säkert fattade så gillar jag den bruna mest (a)

2008-03-04 @ 17:42:46
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: emma

min favorti me, de ligger lixom i kärleksordning:)

2008-03-04 @ 17:46:19
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0